.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیش بینی محمدعلی نجفی از آرای احمدی نژاد

محمد علی نجفی از مشاوران ستاد انتخاباتی مهدی کروبی دست یافتن اصلاح طلبان به پیروزی در مرحله اول انتخابات را هدفی دانست که در صورت شرکت گسترده مردم در انتخابات آتی قابل حصول است.

، نجفی با اشاره به اینکه عدم انصراف هر دو کاندیدای مطرح در جبهه اصلاح طلبان می تواند در جذب آرای اقشار و قومیت های مختلف موثر باشد، افزود:" مهندس موسوي به دليل تعلق به منطقه آذربايجان، به طور طبيعي آراي هموطنان عزيز آذري زبان را در اختيار خواهد داشت و ستاد ايشان هم براي اين مساله تلاش خواهد کرد.
وی با اشاره به آراي مناطق زاگرس نشين، کردنشين و بلوچستان گفت:اگر آقاي کروبي در صحنه انتخابات نباشد، ممکن است اين بخش يا به سمت اردوگاه مقابل برود يا بخشي از آن غيرفعال شود. لذا بايد اين تحليل در نظر گرفته شود".

رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه در ادامه درباره میزان آرای احمدی نژاد در انتخابات آتی دست به پیش بینی زده و گفت:" من پيش بيني مي کنم آراي آقاي احمدي نژاد حدود 10 تا 12 ميليون باشد. اگر اصلاح طلبان بتوانند مشارکت مردم را افزايش دهند به احتمال زياد يا در همان دور اول يا مرحله دوم کار را به سود کانديداي اصلاح طلبان تمام خواهند کرد. تصميم مردم براي تغيير وضع موجود کاملاً جدي است و ما بايد مراقب باشيم مشارکت عمومي در سطح پايين باقي نماند".


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.